26 maja 2015

mamusiu kocham Cię



Mamusiu Kocham Cię.

Najpiekniejsze słowa.

Słyszę je bardzo często, pewnie dlatego, że moje dziecko słyszy je odemnie też równie często.

Ja swoją mamę też bardzo kocham, a od kiedy sama jestem mamą kocham ją i szanuję jeszcze bardziej, bo dopero teraz wiem doskonale,
że wszystko co mówiła, czy robiła robiła z myślą o mnie i dla mojego dobra.
Teraz dopiero wiem, ile czasem musiała, a za pewne sama chciała dla mnie poświęcić.
Teraz dopiero wiem, ile nocy nie przespała jak byłam dzieckiem i poźniej jak byłam podlotkiem i zapewne teraz jak już jestem dorosła.
Dopiero teraz to wszystko rozumiem, teraz jak sama już jestem mamą.
Dopiero teraz mnie to wszystko nie dziwi.

Mamusiu Kocham Cię.

Stylóweczka:
koszula - Next
spodnie - Next
ramoneska -adams baby
kamizelka - Next
kapelusz - Next
buty - Next































4 komentarze:

  1. Maj nas nie rozpieszcza ,ale jak pooglądam fotki z Amą to robi sie tak cieplutko i miło ..... Nawet zwykła łąka z dumchawcami i małą dziewczynką jest cudem natury. Dostarczajcie dziewczyny nadal miłych wrażeń>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. To bardzo miłe, ponieważ jestem na etapie czy blog ma sens.

      Usuń
  2. Najpiękniejsze słowa usłyszane w zyciu matki, "kocham cię" wypowiedziane przez własne dziecko. Wszystkie złości potrafi przegonić, złe nastroje zmienić w dobre i przywrócić dobry nastrój. Człowiek czuje się wtedy taki potrzebny, taki wielki i taki doceniany. Dwa małe słówka a dają tak wiele. Mówmy naszym mamom co czujemy, one tego też potrzebują.
    Amelia dziś świetnie się prezentuje, choć bez kamizelki bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda mówmy swoim mamom co czujemy.
      Jeśli chodzi o stylizację to zgadzam się całkowicie, ale momentami było zimno i kamizelka się bardzo przydała.

      Usuń