08 maja 2015

potencjał


Witam Was serdecznie.
Ama śpi, a ja znalazłam trochę czasu aby pokazać Wam naszą stylizację.
Motorem tej stylizacji były spódniczka, która mnie zachwyciła.
Zawsze lubiłam mieć coś innego, czego prawie na pewno nie będzie miał ktoś inny.
Tak sama mam jeśli chodzi o ubranka Amy.
Jak tylko zobaczyłam tą spódniczkę, od razu zauważyłam w niej "potencjał" hehe.
A więc, całość stylówki była dobrana pod kontem tej oto spódniczki.
Szkoda, że deszczy pokrzyżował nam plany i nie miałyśmy jak zrobić może trochę fajniejszych zdjęć.
Obiecuję za to, że następnym razem będą fajne plenerowe zdjęcia, które już czekają od kilku dni.
Zapraszamy więc.

Sytlówa:
sweter -  H&M
spódniczka - Benetton
kurtka - Zara
kamizelka - Next
kapelusz - Zara
buty - Next
torebka i apaszka
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz