12 lutego 2015

matki polki


Matki polki na premierze.
Ano tak.
Pewnego pięknego dnia wybrały się dwie matki polki na premierę film.
A było to w piątek trzynastego.
Nie byle jaki to był dzień. Takie wydarzenie.
Nawet pogoda im sprzyjała.
Oj piękny był dzień.

Wybrały się matki polki na film.
Jak już iść to iść.
Książka przeczytana.
Ba, wszystkie trzy części przeczytane.
Pora obejrzeć film.
A jak już oglądać to w dniu premiery.
A co.
Jak już szaleć to szaleć.
Babskie Walentynki.
A co.
Ale jakby inaczej.
Już od rana niby się cieszą a ciągle.
Ale moja jeszcze spała jak wychodziłam.
No moja też.
- Bo kino od razu po pracy. -
Ale, kurcze nie mogę tak.
Jak to tak cały dzień.
Co to będzie.
Na pewno będzie tęsknić, na pewno będzie płakać.
Gdzie ta mama.
No gdzie ona jest tak długo.
I tak jedna przez drugą.
Przeżywają.
Pewnie bardziej niż te małe dzieciaki.
I z jednej strony radość że taki fajny dzień, wielkie wyjście.
To z drugiej te maluchy bez mam same od świtu.
Co to będzie.

Ale tak to jest.
Matki polki to matki polki.
Faceci tak nie mają.
Wychodzą i tyle.
Nie myślą.
Nie przeżywają.
Przede wszystkim się nie zadręczają i sami nie nakręcają.
Matki tak nie umieją, nie potrafią.
Muszą wiecznie troszczyć się o to swoje maleństwo.
I nawet jak już wyrwą się to i tak nie potrafią się w pełni cieszyć tymi chwilami.
Tymi innymi chwilami które są tak rzadko.
Ale to nie dzieci są uzależnione od tych swoich mam.
To my matki jesteśmy uzależnieni od nich na każdej płaszczyźnie życia.
I nie powiem, że mi z tym źle.
Absolutnie.
Bardzo się cieszę.

I pora głośno powiedzieć 
Tak jestem matką polką :)
Cieszę się, że zostało mi dane dostąpić tego zaszczytu. 
Matki polki górą.

Ps. Wiecie co usłyszałyśmy za plecami zaraz po zapaleniu się świateł:
"No to wracamy do dzieci" 











2 komentarze:

  1. Amelia jak zwykle pięknie wygląda i ślicznie pozuje. A z tymi Matkami to chyba już tak naturalnie jest,że mają wbudowany pager. Chcąc, nie chcąc i tak gdzie nie pójdą, gdzie się nie pojawią to i ich rozmowy będą wyglądały podobnie... a moja to... a mój tamto... Uwielbiam to!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ........a moja to ..........a mój tamto :)

      Usuń